środa, 28 sierpnia 2013

14. Refleksja

Cześć ! Po zastanowieniu się w ciągu ostatnich dni podjęłam decyzję o powrocie do bloga. Patrząc na to z perspektywy czasu, blog był jedynym miejscem w którym mogłam łączyć wszystko to, co kocham - gotowanie, fotografię, pisanie i temat Norwegii. Na blogu nie spotykałam się z niezrozumieniem i barierą, która spotykała mnie w życiu codziennym. Dlatego zdecydowałam, że nie warto tracić kolejnego powodu do bycia szczęśliwą. Pozdrawiam Was serdecznie, dziękuję za miłe komentarze i maile oraz proszę o cierpliwość. Nowy post kontynuujący au-pairskie zmagania z rzeczywistością pojawi się już jutro. 


Pati

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cześć ! Dziękuję za komentarz i zapraszam do dyskusji. Pamiętaj, że komentarze złośliwe lub wulgarne będą usuwane. Mój blog nie jest też słupem ogłoszeniowym, będę wdzięczna jeśli to uszanujesz. Pozdrawiam, Pati :)