środa, 4 września 2013

17. Film z góry Fløyen

Miałam go wrzucić tu już dawno temu, dziś mija miesiąc od kiedy tam byłam. W końcu : wrzucam. W tle słychać Azjatów i "moje" norweskie dzieci i ich rodziców. Tak a propos - Azjaci zajmowali 90% tej kolejki. Wjazd na górę zajął ok. 4 minut. W ten weekend wybieram się tam na pieszo. Pozdrawiam Was serdecznie z bardzo słonecznego Bergen! I byle do jutra ! :) (A co będzie jutro, to dowiecie się w ciągu najbliższych dni.) Zostawiam Was z filmem a ja tymczasem lecę do przedszkola na spotkanie rodziców i wychowawców połączone z jedzeniem zupy rybnej :) Czy ją lubię czy nie, to też dam znać jak spróbuję.




Patka

4 komentarze:

  1. Fajnie, że mogliśmy razem z Tobą wjechać na górę, zobaczyć widoki w towarzystwie wesołych Azjatów i pomachać ludziom stojącym na mostach. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne widoki z góry,ale z Ulriken chyba ładniejsze!!!Polecam również przejście szlakiem z jednej na drugą,dość wyczerpujące,ale warto!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo Patka odnalazłam Twojego cudownego bloga!!!! :D mogłabym też takiego pisać o mojej podróży ale trwała ona za krótko :) chciałam Ci napisać że bardzo podziwiam Ciebie za odwage pewnie baardzo tęsknisz za domem i chłopakiem :(
    pozdrowionka i całuski gosiaaaak z sulechowa :D
    p.s mala w Norwegii czyli Monika to moja kuzynka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Gosiu :) blog Moniki sledze ma bieżąco :) aaa i nie mam chlopaka :) ale za domem tesknie bardzo :)

      Usuń

Cześć ! Dziękuję za komentarz i zapraszam do dyskusji. Pamiętaj, że komentarze złośliwe lub wulgarne będą usuwane. Mój blog nie jest też słupem ogłoszeniowym, będę wdzięczna jeśli to uszanujesz. Pozdrawiam, Pati :)