sobota, 7 września 2013

19. Nie ma złej pogody, jest tylko niewłaściwe ubranie.

Tak, Norwegowie powtarzają to wciąż: "Nie ma złej pogody, jest tylko niewłaściwe ubranie". Jednak wczorajsze strugi deszczu nawet na hostach wymusiły "Słuchajcie, z tymi rowerami to nie do końca dobry pomysł". Szczęśliwie, o godz. 19 niebo się rozjaśnilo i przestał padać deszcz. Na jazdę do ogrodu botanicznego i do sąsiedniej miejscowości było już za późno, dlatego raz jeszcze wybraliśmy się na spacer w okolice domu w którym mieszkam. Kolejny raz znaleźliśmy świetne miejsca bez konieczności wyjeżdżania gdziekolwiek. Wszystko "za rogiem". Zapraszam Was na kolejną partię zdjęć z moim bratem obecnym na większości z nich. No i może gdzieniegdzie zobaczycie moje kalosze i mnie :) 









































Pozdrawiam i życzcie nam dziś dobrej pogody w Bergen,
Patka

2 komentarze:

  1. Zdjęcie z łódką cudowne :D A ze stwierdzeniem się zgadzam w zupełności, bardzo trafne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda, że tak mówią ale wczorajsza burza z ulewą nawet ich przerosła. Garaże i piwnice pozalewane, ogólnie katastrofa u nas w sąsiedztwie. Ja tu przez trzy lata burzy nie widziałam i to w tak ostrym wydaniu. A zdjęcia już w jesiennym klimacie wyszły :-) super ;-)

    OdpowiedzUsuń

Cześć ! Dziękuję za komentarz i zapraszam do dyskusji. Pamiętaj, że komentarze złośliwe lub wulgarne będą usuwane. Mój blog nie jest też słupem ogłoszeniowym, będę wdzięczna jeśli to uszanujesz. Pozdrawiam, Pati :)