piątek, 13 września 2013

22. Owijam wokół palca wolny czas

Wolny czas, jeśli tylko obfituje ładną pogodą staram się spędzac robiąc coś poza domem. Tak bylo wczoraj, piękne słońce i ciepło zainspirowały mnie do wzięcia roweru. Nie miałam żadnego celu, wzięłam tylko aparat i wodę do plecaka i pojechałam. Nieposiadanie celu w Norwegii jest fajne, bo za każdym rogiem ten cel można spotkać - krótko mówiąc wszędzie można znaleźć piękne miejsca. Pojechałam przed siebie i po 2,5 km dojechałam do przystani łodzi. Spędziłam trochę czasu siedząc przy przystani, a później pochodziłam trochę wokół znajdując coraz to lepsze ujęcia zachodzącego słońca.


























































Pozdrawiam, Pati :)

PS. A jutro wybieram się z B. na curling :) A co to jest i czy przeżyłam, dowiecie się w najbliższych wpisach :)

1 komentarz:

  1. Jak tak oglądam te zdjęcia to bardzo tęsknię za Norwegią :(
    Ciszą, spokojem i pięknem :)Muszę chyba się wybrać do mojej rodziny w następne wakacje :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć ! Dziękuję za komentarz i zapraszam do dyskusji. Pamiętaj, że komentarze złośliwe lub wulgarne będą usuwane. Mój blog nie jest też słupem ogłoszeniowym, będę wdzięczna jeśli to uszanujesz. Pozdrawiam, Pati :)