niedziela, 13 października 2013

30. Proszę o pomoc


Cześć ! 
Zwracam się do Was z ogromną prośbą. Ponieważ liczniki odwiedzin nie kłamią i widzę z jak wielu krajów mnie odwiedzacie - USA, Norwegia, Serbia, Niemcy - czy nawet Korea Płn. mam do Was ogromną prośbę. Mała 6-letnia dziewczynka z mojego rodzinnego miasta (z Zielonej Góry) jest chora na białaczkę. Nie proszę Was o żadne przelewy, udostępnianie itp. itd. Proszę Was o mały gest, który nie sprawi Wam kłopotu, a tej małej księżniczce da wiele radości.



Rzecz w tym, że 27 października Oliwia obchodzi urodziny. Jej marzeniem jest dostać jak najwięcej kartek urodzinowych. Sami/same wiecie że kartka pocztowa to nie jest majątek, podobnie ze znaczkiem pocztowym. Proszę Was żebyście poświęcili chwilę i sprawili radość małej dziewczynce. To tak niewiele, a można wywołać uśmiech ! :) 

Poniżej link do wydarzenia na facebooku: 
https://www.facebook.com/events/425153547590576/?ref=3&ref_newsfeed_story_type=regular&source=1


A dla osób które nie mają facebooka podaję adres pocztowy, na który można wysyłać kartki:
Oliwia Gandecka
ul.M.C.Skłodowskiej 11/26
65-001 Zielona Góra 


Pozdrawiam, Pati

2 komentarze:

  1. Świetna inicjatywa :)
    Postaram się wysłać życzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiscie bardzo fajna sprawa :) Moja kartka już została wysłana :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć ! Dziękuję za komentarz i zapraszam do dyskusji. Pamiętaj, że komentarze złośliwe lub wulgarne będą usuwane. Mój blog nie jest też słupem ogłoszeniowym, będę wdzięczna jeśli to uszanujesz. Pozdrawiam, Pati :)