niedziela, 24 listopada 2013

40. Haakonsvern i Bergen


Ostatnimi czasy odbywa się zasadnicza część szkolenia Cobra 13, podczas którego szkolone są wojska specjalne państw Europy. Polska bierze w nich udział, tak jak Norwegia. Ze względu na to, w Zatoce Gdańskiej również odbywają się obecnie ćwiczenia. Tu w Bergen, w ostatnim tygodniu dało sie zauważyć śmigłowce wojskowe latające nad miastem, zamaskowane jednostki pływające i jednostki wojsk lądowych. W rejonie lotniska, niedaleko miejsca gdzie mieszkam odbywają się ćwiczenia wojskowe. Jaka była moja radość, kiedy dziś w porcie w Bergen zobaczyłam jednostki Marinen. Warto dodać, że właśnie w Bergen znajduje się Baza Marynarki Wojennej Haakonsvern. 
Tak, Siły Zbrojne to zdecydowanie interesujący mnie temat :) 

Zapraszam do obejrzenia zdjęć kilku jednostek pływających będących w dyspozycji Marynarki Wojennej Norwegii.
























 Aaaach, te mundury !



3 komentarze:

  1. Oooo na blogu przynajmniej widać marynarza w pełnej krasie :D Zazdroszczę widoków :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Widoki piękne!! ;-) aż zapragnęłam pojechać do Norwegii ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wreszcie ktoś, kto pokazuje że AP to nie jest mordęga!!! :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć ! Dziękuję za komentarz i zapraszam do dyskusji. Pamiętaj, że komentarze złośliwe lub wulgarne będą usuwane. Mój blog nie jest też słupem ogłoszeniowym, będę wdzięczna jeśli to uszanujesz. Pozdrawiam, Pati :)