wtorek, 3 grudnia 2013

42. Listopadowy mix

Dziś z lekkim opóźnieniem miks pojedynczych zdjęć z telefonu/aparatu, które robiłam w ciągu ostatniego miesiąca. Wiem też, że mam jakieś zaległe październikowe zdjęcia z miksu, więc pewnie się tu przeplotą z listopadowymi. Zapraszam :)
Pierwszy śnieeeeg ! ( który stopniał następnego dnia :P)





 Moje śniadanko pewnej niedzieli :) + kabanosy z Polski !
 Ostatnio szaleję na punkcie wszelkiego rodzaju owsianek :)
 Jak tu już kiedys pisałam - herbaty Pukka zdobyły moje serce :)
 CaffeFrappe z McDonalda - mniam !
 Smothie mango+ananas 
 Herbata z pokrzywy :)!

 Mały M. w dniu swoich urodzin :)
 Pierwsi urodzinowi goście
 Czas na prezenty
 Czas na "tort" :)

 I mały podarunek ode mnie :) Kartkę w całości wykonałam sama. W środku zrobiłam takiego samego lisa z napisem "Gratulerer med dagen" :)

Pozdrawiam, Pati :)

12 komentarzy:

  1. I to jest życie...przepięknie w tym Bergen. A lis? Boski!!! :) Ania.M

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super prezent :) I fajny zegarek na zdjęciu z "tortem", muszę dopisać w liście do Mikołaja. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to zegarek hostki :) DKNY o ile sie nie myle :)

      Usuń
  3. Ale Ci dobrze, przynajmniej czujesz, że jest zima :D U nas w UK nadal jesień :P Zdolniacha jesteś, kartka wygląda jakbyś ją w sklepie kupiła :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Moi znajomi mieszkają w Bergen :) <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę jest tak baaardzooo zimno w Norwegii, jak to mówią ? Ze niby po kilku miesiacach mozna sie depresji nabawić ? Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie w Bergen :) Z tego co obserwuję to najniższą temperaturą jaką tu mielismy od 4 miesięcy było -1*C i to na dodatek w nocy :) Podczas gdy moi rodzice mówili mi, że w Polsce temperatura w nocy spada nawet do -10*C :) Ja zawsze byłam raczej z typu ludzi, który nie lubią zimna a tu w Norwegii jest mi naprawdę ciepło. Jest mi cieplej niż w Polsce, ale to też wina innej wilgotności powietrza. Oczywiście, pogoda może być jednym z czynników wpływających na powstanie depresji, ale to zazwyczaj proces bardziej złożony i sama pogoda tego nie może spowodować.
      Pozdrawiam, Pati

      Usuń
  6. Świetna ta kartka. Bardzo pomysłowy prezent.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robienie kartek to moje ogromne hobby :) Dziekuje :)

      Usuń
  7. a ten M to twoj podopieczny czy synek? Owsianki tez uwielbiam! <3
    Swietna kartka : ) //
    co do cen masz zdecydowaną racje oczywiście. A jak bedziesz w oslo to jak masz ochote na kawcie zapraszam! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niee, jestem singielką bez dzieci :) W Norwegii jestem au-pair, czyli mieszkam z norweską rodziną i zajmuję się ich dziećmi :) Najszybsza metoda na nauczenie się języka i pójście tu na studia:) Kiedy będę wybierać się do Oslo to na pewno dam Ci znać. Pozdrawiam, Pati

      Usuń

Cześć ! Dziękuję za komentarz i zapraszam do dyskusji. Pamiętaj, że komentarze złośliwe lub wulgarne będą usuwane. Mój blog nie jest też słupem ogłoszeniowym, będę wdzięczna jeśli to uszanujesz. Pozdrawiam, Pati :)