piątek, 3 stycznia 2014

51. Grudzień w skrócie

Z założenia miałam wrzucić tu miks z całego roku, ale że ciężko mi wybrać zdjęcia które na takie zaszczytne podsumowanie by zasługiwały to na razie się powstrzymam i ograniczę do wrzucenia miksu grudnia. Mój telefon wyjątkowo mnie nie lubi, bo gdy tylko podłączam go z zamiarem zrzucenia zdjęć, magicznym sposobem nie pokazuje się w komputerze. Za to kiedy idę spać i podłączam go do laptopa żeby lekko podładować baterię - oooo, wtedy to obwieszcza mi głośnymi dźwiękami co godzinę, że jest widziany w komputerze. Taka tam, złośliwość rzeczy martwych :) Miks tego, co miałam na komputerze i aparacie od pocz. grudnia :)

 Wschód słońca nad moją zatoką / Dyplom z kursu A1 / K. na tle Fløien / Salon w wersji zimowej / Salon w wersji zimowej bez sniegu / Dobierany warkocz koszyczek - bo mi się nudzilo :)
 Kartka robiona w połowie listopada dla małego M. / Pilna nauka w bazie z kocy na podłodze / Kolejny dzień pilnej nauki / Motywujący cytat przyklejony do laptopa "Największa przyjemność to nauczyć się czegoś nowego" / W azjatyckiej restauracji z przepyszną herbatą / Kawa z bitą śmietaną i cynamonem gdy za oknem hulał śnieg
 Spódniczki / Spódniczki / Czerwona wymarzona kurtka / Spódniczki / Dresy na leniwe dni :)
 Chmury / Ja mierząc sweter kupiony dla mamy / Dwa zdjęcia w soczewkach przez które ludzie przestali mnie poznawać / Najwygodniej w Sketchersach !
Kolorowe składniki do Thai mat / Indyjski Naan / Sałatka z indyjskim sosem Raita / Jagnięcina po norwesku / Krówki / Julevortebrød

Wasza Patka!

5 komentarzy:

  1. Gratulacje :) Pierwszy lvl kursu językowego zaliczony...ja miałam chęci ale zabrakło motywacji :P

    Masz takie widoki z okna, że jestem zazdrosna :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej ! Widoki pewnie też będziesz miała przepiękne :) A pierwszy lvl skonczyłam już na pocz. listopada, ale jakoś dopiero mi się to zdjęcie nawinęło :) Już niedługo skończę lvl drugi :) Pozdrawiam ! :)

      Usuń
    2. W Anglii? Wątpię ;) Zawsze mogę jechac do rodzinki do Brattvag'u i pomieszkać tydzień w "chmurach" :)
      Fajnie że jesteś taka ambitna :)
      Pozdrawiam! :D

      Usuń
  2. kochana bardzo sie ciesze ze dodalas komentarz pod moim postem bardzo balam wystawic posta o takiej tematyce jednak temat prosty nie jest i jakos trzeba go ugrysc. Wiec sprobowalam nawet moj d nie pochwalil mojej decyzji. Tym bardziej bolalo. Ciesze sie ze ktos kto zna takie przypadki w jakis sposob potiwerdzil to co napisalam. Daje korepetycje z ang mam wiele rodzicow na fb i balam sie ze zaraz beda nieprzychylne komenatrze ze to jakas sciema. W kazdym razie dlaczego ja nie mam cie w linkach? Linkuje od razu!!! Kochana a ty dopiero teraz ukonczylas a 1? A jak porozumiewasz sie z rodzina norweska? Ps. Pieknie wygladasz!!!!!


    Polkawnorwegii.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne widoki za oknem :D Kiedyś na jakimś blogu trafiłam na zdjęcia z Norwegii i tak jakoś wyszło, że zakochałam się w krajach skandynawskich ♥ ;)

    OdpowiedzUsuń

Cześć ! Dziękuję za komentarz i zapraszam do dyskusji. Pamiętaj, że komentarze złośliwe lub wulgarne będą usuwane. Mój blog nie jest też słupem ogłoszeniowym, będę wdzięczna jeśli to uszanujesz. Pozdrawiam, Pati :)