sobota, 4 stycznia 2014

52. Na tle Bergen

Pamiętacie zdjęcia z piernikowego miasta? Byłam tam z M. i właśnie dziś dostałam superaśne zdjęcia, które mi robił :) Więc jeśli się Wam moja twarz jeszcze zbytnio nie opatrzyła to zapraszam do obejrzenia mnie na tle Bergen.

Port Bergen

Kupuję Julebrus i ogromnego pierniczka 


Nie mam pojęcia co to za figura :) 

Twierdza Haakonshalen

Brama twierdzy


Na szczycie twierdzy 

Nie dałam rady zarzucić kotwicy do wody

Port Bergen a po prawej piękne Bryggen

Bardzo lubię ładne drzwi 

Port Bergen i widok na górę Fløyen :)


Wszędzie rzeźby i pomniki


Port Bergen



Przepiękne wąskie uliczki nieopodal centrum Bergen
Wasza Patka :)

4 komentarze:

  1. Bergen robi wrażenie :-) Byłaś może w Stavanger już?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie ale jest zdecydowanie na mojej liście miast do odwiedzenia ! :)

      Usuń
  2. Zmienilas wygląd bloga! wygląda super! a co do zdjęć pięknie na nich wyszłaś :) Chciałabym kiedyś pojechać do Bergen. Zwłaszcza, że Oslo zachowuje swój dalej skandynawski styl ale z dużą nutą nowoczesności. Natomiast te troszku mniejsze miasta mają w sobie coś magicznego !


    polkawnorwegii.wordpress.com

    // wlasnie dodaje do linków, wczoraj ipad odmówił posłuszeństwa :<
    Całusy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak przyjedziesz do Bergen to będę Twoim naczelnym przewodnikiem :) !

      Usuń

Cześć ! Dziękuję za komentarz i zapraszam do dyskusji. Pamiętaj, że komentarze złośliwe lub wulgarne będą usuwane. Mój blog nie jest też słupem ogłoszeniowym, będę wdzięczna jeśli to uszanujesz. Pozdrawiam, Pati :)