poniedziałek, 6 stycznia 2014

53. Hyggelig å treffe deg !

Wczorajszy dzień spędziłam w mieście, na kolejnym poznawaniu zakątków, oprowadzaniu po tych już mi znanych oraz odwiedzaniu kafejek. Towarzyszyła mi S, która znalazła mnie poprzez mój blog jakiś czas temu i napisała, że w styczniu przyjeżdża do Bergen jako au-pair. Bardzo się ucieszyłam i nie mogłam się doczekać ! Umówiłyśmy się na wczoraj i spędziłyśmy świetny dzień! To pierwsza polska au-pair którą poznałam w Bergen. Już planujemy kolejne spotkania i wspólne wycieczki po Norwegii. A poniżej niesamowite zdjęcia, które robiła S. w trakcie naszego spotkania.
 Hyggelig å treffe deg ! - Miło Cię poznać !
Jedzonko na Fisketorget

Fisketorget, gdzie jadłam w grudniu przepyszne Bacalao

Plac przy Fisketorget





Szczęśliwa S. pośród hanzeatyckich domków:)!



Bryggen




Port Bergen

Zdecydowanie moje ulubione zdjęcie ! :)

Bergeńskie Kanelboller (Cynamonowe bułki) i indyjski chai.. Niebo !

Festplassen i pięknie oświetlony szczyt Fløien

No i ja na Festplassen z moim szalikiem, który jest również rękawiczkami :D
Wasza Patka !

5 komentarzy:

  1. Ależ tam przepięknie i tak klimatycznie :) Cieszę się, że masz nową koleżankę po fachu:) Na pewno będzie Ci teraz raźniej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ej moze zrobcie sobie wycieczke do OSLO ? :D nie wiem czy znajde tu jakis targ rybny ale postaram sie zeby było równie ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oslo mamy w planach ! :) Więc na pewno dam Ci znać ! :)

      Usuń
  3. Też się zgłosiłam jako AP i mam nadzieje, że na koniec Stycznia gdzieś się spotkamy w Norge :D

    OdpowiedzUsuń

Cześć ! Dziękuję za komentarz i zapraszam do dyskusji. Pamiętaj, że komentarze złośliwe lub wulgarne będą usuwane. Mój blog nie jest też słupem ogłoszeniowym, będę wdzięczna jeśli to uszanujesz. Pozdrawiam, Pati :)