czwartek, 13 lutego 2014

62. Lørdag i Iskanten, Søndag i Bergen

W sobotę spotkałam się z M., i wybrałyśmy się razem na łyżwy. Miała dołączyć do nas S., ale w jej host rodzinie wyskoczyło coś niespodziewanego i musiała zostać z dziećmi. Jako, że bardzo ją lubimy, razem z M. nagrałyśmy jej kilka filmów z naszymi łyżwiarskimi wyczynami. Od tego chyba zacznie się moja Youtuberska kariera ;) M. jest mistrzynią "łyżwingu" i muszę się nią tu pochwalić. Opadną Wam szczęki :)



Poniżej film o moich wyczynach :


A tu już profesjonalna M. :


Po łyżwach umówiłam się z S. - couchsurferem z Egiptu, z którym pisałam od dawna, ale jakoś nie było okazji się spotkać. Wzięłam więc M. i spędziłyśmy z S. miły wieczór w kawiarni. S. zaprosił nas na niedzielę do akademika, o czym trochę niżej.



W niedzielę spędziłyśmy super dzień, poznałyśmy dwóch przyjaciół S. - Egipcjanina Y. i Norwega G. Było naprawdę śmiesznie i miło. W akademiku zjedliśmy lunch i wybieraliśmy się na małe zwiedzanie w kierunku letniej rezydencji króla ale plany się zmieniły i wylądowaliśmy w tej samej kawiarni w której byłyśmy z S. poprzedniego wieczora. Na koniec zrobiliśmy zdjęcia przy Fisketorget i sie pożegnaliśmy. Było naprawdę miło!
Taki warkocz zrobiam z dredów M. :)

Egipska herbata z.... (S. nie powiedział co to, tylko zapewnił że na pewno nie będziemy po tym latać :D)... a była to mięta!

Od lewej : M., S., Ja, G.

Ja, S. i M.

Y., Ja, G.


PS. Zdjęcia są małe, bo szablon bloga jest nie do zmodyfikowania a obecnie ten jelonek baaardzo mi się podoba. Dlatego większe zdjęcia uzyskacie po kliknięciu w konkretny obrazek :)


Pozdrawiam, 
Patka

6 komentarzy:

  1. Zawsze chciałam mieć dredy :(
    Dobrze się bawicie w Norwegii ;)
    Szablon bloga też mi się podoba, trochę przypomina minione święta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. haha "co ty sobą reprezentujesz" ;D urocze zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie ty poznajesz tych wszystkich ludzi? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprzez couchsurfing :) i czasem tez sa to znajomi znajomych :) ogolnie to jestem sympatyczna i otwarta na nowe znajomosci :)

      Usuń
  4. Buziaki :D Buziaki :D lovely Pati ♥

    OdpowiedzUsuń

Cześć ! Dziękuję za komentarz i zapraszam do dyskusji. Pamiętaj, że komentarze złośliwe lub wulgarne będą usuwane. Mój blog nie jest też słupem ogłoszeniowym, będę wdzięczna jeśli to uszanujesz. Pozdrawiam, Pati :)