niedziela, 23 lutego 2014

65. Det var fint vær på Onsdag!

Czyli.. w środę była piękna pogoda. Słońce świeciło i pachniało wiosną. W ciagu dnia nie miałam kiedy wyjść żeby zrobić zdjęcia, ale zachód słońca rzucił na naszą zatokę piękne pomarańczowo - różowe światło.  Szkoda, że ta piękna aura odeszła w zapomnienie i dzisiejszy dzień jest cały tonący w deszczu, smagany zimnym wiatrem. W piątkowy wieczór miało miejsce spotkanie nr 2 z Norwegiem. Było świetnie ! Resztę weekendu spędzam w domu, bo nikt nie chce wystawić nosa na tę pogodę. Dziś kilka ujęć ze środy, a jutro postaram się wrzucić zdjęcia z urodzin mojej host-dziewczynki :) Jutro również zaczynają się w Bergen zimowe ferie, więc dzieci zostają w domu ze mną i babcią, która przyleciała w czwartek :) Bardzo się lubimy, więc to nie problem ! 











Specjalne pozdrowienia i uściski dla cioci Ireny i Emilii :)
I dla wszystkich czytelników!
Patka

PS. Zapraszam do polubienia strony na facebooku - gdzie informuję o nowych postach i staram się wrzucać różne ciekawostki ! Pat i Norway

6 komentarzy:

  1. Nie mogę się napatrzeć jak tam jest ładnie :o

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne widoki! Zaaazdrooo! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć , ale masz tam pięknie, ach te widoki :) Czytam bloga, liczę na więcej i częściej. Gratuluje odwagi, że zdecydowałaś się wyjechać, do kraju, który Cie interesuje i robisz to , co Ci sie podoba, no i jesteś tam legalnie :D też miałam chwilowy bum na Norwegie, całkiem mi nie przeszło, ale nie wiem , czy potrafiłabym opuścić Polskę, za bardzo ją kocham :P ale tak chwilo, to całkiem fajnie. Polecam Ci do obejrzenia film : Babycall , mega :P Pozdrawiam , szybkiego przyjścia wiosny nam życzę, żeby przyroda mogła pokazać na co stać w pełni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia :) Od razu przypominają mi się Lofoty, gdzie kiedyś miała okazję być http://www.goskandynawia.eu/norwegia/12-norwegia-kategorie/miejsca/11-lofoty-raj-na-ziemi

    OdpowiedzUsuń
  5. Norwegia jest taka piękna! Rozmarzyłam się.. Mam nadzieję, że w końcu uda mi się tam polecieć, na razie czeka mnie Finlandia :) Co dla mnie, jako osoby zafascynowanej wszystkim co nordyckie i tak jest wielkim przeżyciem :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć ! Dziękuję za komentarz i zapraszam do dyskusji. Pamiętaj, że komentarze złośliwe lub wulgarne będą usuwane. Mój blog nie jest też słupem ogłoszeniowym, będę wdzięczna jeśli to uszanujesz. Pozdrawiam, Pati :)