poniedziałek, 24 lutego 2014

66. De har 7 og 10 år !

Moja dziewczynka i średni chłopiec mają urodziny dzień po sobie. Chłopiec kończył w sobotę 7 lat a dziewczynka 10. Dostali masę prezentów, przyjechała babcia i ogólnie był super weekend. Ale przez to też bardzo pracowity zeszły tydzień. Host dziewczynka miała imprezę w domu. Wyobraźcie sobie: ja, hostka, 13 dziewczynek i piosenki Seleny Gomez oraz Miley Cyrus. AAAAAAAAAAAAAAAAAA! Chłopiec miał urodziny wyprawiane na sali zabaw. Poniższe zdjęcia pochodzą z przyjęcia dziewczynki. Oczywiście, nie wrzucam zdjęć dzieci :)




Pavlowa z bitą śmietaną i owocami. Ciasta z bitą śmietaną, truskawkami i jagodami robi chyba każdy Norweg na Dzień Niepodległości - 17 maja. Hostka powiedziała, że to kolory Norwegii i są z nich dumni. :)


Hostka upiekła, Pati zdobiła :D

Wsadziłyśmy takie długie świeczki w ciasto, żeby przypominało tort. A okazało sie że świeczki to coś w rodzaju ognistych fontann bo strzelały iskrami :D
Pozdrawiam, Pati :)

4 komentarze:

  1. Ale impreza musiała być :D Na bogato, i jakie pyszności na stole :) Babeczki przystrojone perfekcyjnie :))) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale musiało być fajnie! Aż chciałoby się tam być patrząc po samych zdjęciach. Zazdroszczę Ci takich chwil jako au pair... Mam nadzieję, że będę mogła doświadczyć czegoś podobnego. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O masakra! Ja już się tyle nasłuchałam o tych Tajkach i Filipinkach, właśnie takich dziwnych historii... A teraz jeszcze od Ciebie. Coś w tym musi być! Gdybym wiedziała wcześniej, że w Norwegii wygląda to w ten sposób, nigdy nie zdecydowałabym się na tą rodzinę. Ja nigdy wcześniej nie miałam styczności z Tajkami i Filipinkami, powiem Ci, że cieszyłam się nawet, że będę mogła poznać nie dość że norweską kulturę to jeszcze tajską! Odchodząc z ich domu miałam wrażenie, że jej to wszystko jedno, a nawet i na rękę, że mnie nie będzie. Z pewnością była zazdrosna. Dwa dni po tym jak odeszłam, na greataupair.com pojawiło się ich ogłoszenie, oczywiście znowu cuda wianki na kiju, wielkie obiecanki... W ogłoszeniu zaznaczyli, że poszukują au pair wyłącznie z FILIPIN i zakres jej pracy to 50 h tygodniowo. Nie wiem jak ta jego Tajka to zniesie. Poza tym ona była niczego sobie z wyglądu, a host ojciec naprawdę nie grzeszył urodą i ta różnica wieku między nimi. Na początku myślałam, że może on ją przyciągnął do siebie charakterem, ale charakter jeszcze gorszy niż to jaki jest z zewnątrz, także masakra! Z drugiej strony współczuję kobietom z tamtych stron świata, że życie zmusza ich do takich decyzji! Choć moim zdaniem trzeba mieć swoją godność i wolałabym żyć skromnie niż lecieć do Europy właśnie w takich celach! Moja obecna rodzinka to 100% Norwegowie i widzę ogromną różnicę w kontakcie, w ich sposobie bycia. Mam nadzieję, że się nie zawiodę tym razem. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniam! nigdy nie jadłam pavlowy, muszę kiedyś spróbować. Może będę miała okazję w maju jeśli to co mówisz jest prawdą w całym kraju ;) Pozdrawiam
    Agata

    OdpowiedzUsuń

Cześć ! Dziękuję za komentarz i zapraszam do dyskusji. Pamiętaj, że komentarze złośliwe lub wulgarne będą usuwane. Mój blog nie jest też słupem ogłoszeniowym, będę wdzięczna jeśli to uszanujesz. Pozdrawiam, Pati :)