poniedziałek, 31 marca 2014

75. Ulriken

Pogoda w Bergen oszalała. Na niedzielę umówiłam sie z S. i na zdobycie pieszo największej góry Bergen czyli Ulriken. Napisałam też do K., żeby razem z mężem się do nas przyłączyli. I tak wczoraj, o godzinie 10 z lekkim poślizgiem spotkaliśmy się wszyscy razem. Najśmieszniejsze było to, że ja znałam ich wszystkich a oni siebie nawzajem nie :) Więc cała droga przebiegała na paplaninie i śmiechach. Było naprawdę świetnie. W połowie drogi się rozdzieliliśmy, ja poszłam na szlak "norweski" (stromo i ciężko, ale szybko) a reszta ekipy wybrała ścieżkę łagodniejszą i zarazem dłuższą. Po drodze umierałam kilkanaście razy. Mówiłam, że w sumie to nie potrzebuję iść na szczyt i zawracam :D Dotarłam, na szczycie było super ! Wracałam do domu mega szczęśliwa. Mimo, że dziś moje nogi to jeden ogromny zakwas - było warto ! I na pewno to powtórzymy! Tylko tym razem zaatakujemy inne bergeńskie góry :)
Taka impreza na szczycie była :)

Ja z herbatą :D

Polskie piękne dziołchy :)
Moja ulubiona młoda para :D Mmmm, bella fantastiko :D























Taka tam, norweska forma rozrywki :D

Po drodze mijały nas przepiękne samojedy <3

Dla takich widoków warto umierać podczas wchodzenia :)




Meeeeega zmęczona !


Hilsen Patka ! :)


5 komentarzy:

  1. Fajny ten Twój Norweg xD Co tam nogi, super przygoda! Widoki wspaniałe ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pati, ale u Ciebie się wszystko szybko zmienia - w życiu i na blogu. ;-) Widać, że się dobrze bawiliście. Świetne widoki stamtąd.

    OdpowiedzUsuń
  3. te widoki są po prostu oszałamiające. Patusia, przez Ciebie wiem na pewno, że wrócę do Norwegii i będziesz moim źródłem info o najlepszych szlakach. Kocham Twoje zdjęcia, zazdroszczę Ci tak pięknych widoków!

    A KK ... widzę, że z mordki Ci uśmiech nie schodzi, więc jestem niesamowicie szczęśliwa widząc, że Ci sie powodzi! :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana! slicznie wygladasz i widze ze ten twoj KK to fajny facet tot ak myslisz zmierza ma powaznie? W ogole to Cie powidziwiam nie wiem czy bym w stanie byla wejsc na sama gore. Ogolnie juz teraz sie zmeczylam jak o tym pisze hahahaha..... :-)

    OdpowiedzUsuń

Cześć ! Dziękuję za komentarz i zapraszam do dyskusji. Pamiętaj, że komentarze złośliwe lub wulgarne będą usuwane. Mój blog nie jest też słupem ogłoszeniowym, będę wdzięczna jeśli to uszanujesz. Pozdrawiam, Pati :)