czwartek, 24 kwietnia 2014

80. Sjøforsvaret

W sobotę, 12 kwietnia Marynarka Wojenna Norwegii świętowała 200 rocznicę istnienia. Jako że w Bergen znajduje się największa w Norwegii Baza MW, obchody zaczęły się od naszego miasta. Pogoda była iście bergeńska. Nie padał deszcz. LAŁ deszcz. Ja byłam cwana bo pożyczyłam od hostki regnetøy - specialny strój, który Norwegowie noszą podczas typowej bergeńskiej pogody. Muszę w taki strój zainwestować w najbliższym czasie. Skoro zostaję już w Norwegii to na pewno mi się przyda. 







Jezu, jaki to był przystojny komandos. Aż szkoda takich na akcje wysyłać :D




Gofry i kawa na statku - czyli przyszłyśmy się trochę ogrzać :)!





















Pozdro, Patka !

2 komentarze:

  1. Jak zobaczylam wzmianke o Pustynnej Burzy i Bezpieczenstwie Narodowym stwierdzilam ze Ciebie tym bardziej moga interesowac takie imprezy ;) ciekawe doswiadczenie ale pogody nie zazdroszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę doczekać się aż będę w Norge <3

    OdpowiedzUsuń

Cześć ! Dziękuję za komentarz i zapraszam do dyskusji. Pamiętaj, że komentarze złośliwe lub wulgarne będą usuwane. Mój blog nie jest też słupem ogłoszeniowym, będę wdzięczna jeśli to uszanujesz. Pozdrawiam, Pati :)