sobota, 26 kwietnia 2014

82. Askøy

Wczoraj wieczorem pojechaliśmy pokrążyć po okolicznych wyspach. Ponieważ zapomniałam naładować akumulatorki aparatu po ostatnim wyjeździe, były na ładowarce tylko 30 minut przed wyjazdem. I oczywiście tam gdzie był najpiękniejszy widok - tam się rozładowały. I tyle z robienia zdjęć :P Ale w to miejsce na pewno wrócimy, bo jest naprawdę interesujące. W czasie drugiej wojny światowej Niemcy zbudowali tam mnóstwo umocnień i bunkrów. Większość jest zalana betonem ale i tak robi ogromne wrażenie. Jadąc po drodze zobaczyliśmy na łące dziwne stworzenia. Od razu zjechaliśmy w pobliską zatoczkę żeby wyjść i przyjrzeć im się lepiej. Okazało się, że trafiliśmy do sklepu z... alpakami. Witajcie w Norwegii, gdzie można znaleźć sklep z alpakami. A to wszystko na wyspie Askøy i w niedalekiej okolicy :)



































3 komentarze:

  1. Jezus maria i wszyscy swieci co post to lepsze widoki oszlalalas :D ty chcesz zebym ja tam do ciebie pojechała?!

    :D
    Alpaki smieszne stworzenia ale wygladaja tak słodko ciekawe ile kosztują :D

    buzka

    OdpowiedzUsuń
  2. Pati. W srodku nocy dodajesz posty :) to kiedy spisz?:D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodałam ten post o 12 w południe ale nie mogę tego dziwnego zegara przestawić na blogu i wyświetla mi takie kosmiczne godziny :D !

      Usuń

Cześć ! Dziękuję za komentarz i zapraszam do dyskusji. Pamiętaj, że komentarze złośliwe lub wulgarne będą usuwane. Mój blog nie jest też słupem ogłoszeniowym, będę wdzięczna jeśli to uszanujesz. Pozdrawiam, Pati :)