wtorek, 6 maja 2014

86. Cieszę się, bo...

Szczęście ma dość szeroką definicję. Cieszę się z różnych rzeczy. Cieszę się z małych rzeczy. Cieszę się z głupich rzeczy. Cieszę się ze wszystkiego.

Cieszę się, bo...

1. ...mam najlepszych na świecie rodziców ! 

2. ...mam najfajniejszego brata !

3. ...znalazłam kogoś takiego, jak ja :)

4. ...mieszkam w górach nad morzem!

5. ...codziennie wstaje słońce

6. ..codziennie zachodzi słońce

7. ...dzieci zastawiają na mnie pułapki z dinozaurów

8. ...ktoś wymyślił cud natury jakim są oscypki

9. ...jest Risgrøt z cukrem, cynamonem, masełkiem i salami

10. ...na białą czekoladę nie jestem uczulona

11. ...jest moja ukochana K. :)

12. ...są mandarynki

13. ...są krewetki

14. ...dostaję najlepsze pod słońcem prezenty

15. ...morze po wschodzie słońca jest nieruchome

16. ...nie ma nic piękniejszego niż latanie samolotem

17. ...gołębie chodzą na zakupy

18. ...są owocowe musy

19. ...Stelmet Zielona Góra jest mistrzem Polski

20. ...są lefse

21. ...małe kozy są mega słodkie

22. ...średnio kilka razy w tygodniu zawala mi się łóżko i to jest mega śmieszne :D

23. ...w Polsce jest kiełbasa jałowcowa

24. ...małe szczeniaczki są super słodkie

25. ...jestem ziomem, kiedy jeżdżę Fordem hostów

26. ...prasowanie to moja ulubiona czynność domowa. Czasem mam ochotę prasować nawet ręczniki :D

27. ....wyleguję się na tarasie w godzinach pracy

28. ...moja host rodzina zawsze przywozi mi coś z podróży

29. ...poduszki na tarasie prawią mi komplementy

30. ....kwitną rododendrony

31. ...Ørjan znajduje dla mnie takie skarby

32. ...tulipany to jedne z najpiękniejszych na świecie kwiatów

33. ....są owoce

34. ....pada śnieg

35. ....lubię księżyc

36. ...piękne miejsca są wszędzie

37. ...w Norwegii żyją najgrubsze koty świata

38. ...jeżdżę na łyżwach

39. ....mam Sylwię :)

41. ...istnieją książki

42. ....istnieją pingwiny

43. ....istnieją super słodkie węże

44. ....istnieją komandosi!

45. ...jem ciasta

46. ...jesień jest przepiękna

47. ....Lindsey Stirling przepięknie gra na skrzypcach


48. ....nigdy nie będę musiała podróżować z Tomem Hanksem (a jak wiadomo, z nim to zawsze się ląduje w problematycznej sytuacji - Cast Away, Terminal, Kapitan Phillips)

49. ...mogę robić zdjęcia niekoniecznie wypasionym sprzętem i ludzie się dziwią, że zrobiłam je TYM aparatem.

50. ...mój pies w Polsce się cieszy

51. ...nie przeszkadza mi deszcz, więc jestem prawie jak Norweg!

52. ...jest jedzenie

53. ...trzeba się cieszyć ze wszystkiego !!

Są jeszcze miliony osób i rzeczy, które sprawiają mi radość ale mogłabym tak wymieniać w nieskończoność. Cieszcie się ze wszystkiego co przynosi Wam życie! :) Co Was uszczęśliwia?

10 komentarzy:

  1. A ja ciesze się ,że mam Ciebie Patyczku :* Bo to jest super!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha Pati w końcu ktoś mi powiedział, że się cieszy, że tu jestem :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Wspaniały post - powiało bardzo duża dawka optymizmu,

    OdpowiedzUsuń
  4. hahahahhaha xD gołębie, które chodzą na zakupy i słodkie małe kozy mnie powaliły :D świetny post, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziekuje ! Ciesze sie tez z takich milych komentarzy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo pozytywny post <3 uwielbiam <3 Adpotujesz ksiazki heheheh polecisz mi może coś super dobrego ostatnio skonczylam złodziejke ksiazek teraz szukam rownie dobrego zamiennika :)

    Ps. wiadomo jak sie w całosci nazywa twóje Przekreślone O ;D hahaha <3
    Love u <<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Czuję się obrażona i nie wobrażam sobie abym nie została przeproszona - Twoja poranna kawa xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza piosenka Stirling jest cudowna, jestem w niej zakochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne!!! Cały blog bardzo przyjemnie się czyta.

    OdpowiedzUsuń

Cześć ! Dziękuję za komentarz i zapraszam do dyskusji. Pamiętaj, że komentarze złośliwe lub wulgarne będą usuwane. Mój blog nie jest też słupem ogłoszeniowym, będę wdzięczna jeśli to uszanujesz. Pozdrawiam, Pati :)