poniedziałek, 4 sierpnia 2014

107. Norwegia kolorowa

A dziś byłam z Ørjanem w ogrodzie botanicznym, który pojawiał się tu wiele razy w ciągu mojego pierwszego au-pairskiego roku. Dla mnie to miejsce jest najpiękniejsze w sierpniu, kiedy każda grządka zapełnia się kwiatami. Mogłam nareszcie wypróbować aparat, który dostałam na urodziny od mojego najlepszego pod słońcem chłopaka :) Gościnnie wystąpiły pszczoły pracujące na kwiatach. Tylko jedna z nich próbowała mnie przegonić. Reszta współpracowała :) Efekty - niżej. (wybaczcie, dopiero się uczę robić zdjęcia - nigdy wcześniej nie miałam "lustrzanki"). Zapraszam :)







Przepiękna odmiana dalii, kolorowe kwiaty z czarnymi liśćmi i łodygami:)

I żółta dalia z tej dziwnej odmiany :) Odmiana nazywa się "Mystic wonder" gdyby ktoś chciał do ogródka :)

Hotel dla pszczół :)





I ostatnie zdjęcie wyglądające jak namalowane farbą :)
Pozdrawiam,
Pati :)

7 komentarzy:

  1. piękne zdjęcia! :)
    kurcze, z chęcią bym się wybrała do takiego ogrodu^^ genialny jest ten hotel dla pszczół ;)

    a tak z ciekawości, jeśli mogę spytać, jaki to aparat? ;) sama przymierzam się do zakupu nowego, więc chłonę każdą opinię i propozycję jak gąbka ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nikon D3300 z obiektywem w zestawie 18-55 mm :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia!! jeszcze trochę to taką będziesz miała wprawę,że nie jednemu fotografowi dorównasz ;)

    Nikon bardzo dobra marka! ;) sama osobiście jak będę miała zamiar kupić lustrzankę to tylko NIKON ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niee, raczej nie :) Ale cieszę się, że się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja tu już myślałam, że zobaczę Wasze piękne zdjęcia, a nie tam jakieś pszczoły!
    Chociaż muszę przyznać, że masz talent dziewczyno do tych zdjęć... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Osobiście bawiłam się lustrzanką Canon i na prawdę uważam, że to bardzo dobra firma. Nikonem nie miałam przyjemności ale jest to japoński kuzyn mojego Fuji więc na pewno też bardzo dobry sprzęt:) Ja osobiście kupiłam "hybrydę" Fuji X-S1 gdzie nie martwię się wymienianiem obiektywu (zakres 24-624mm).
    Pati zdjęcia w dechę! Idziemy razem w plener i tym razem będzie to warsztat fotograficzny (if you know what I mean) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sie nie znam, ale siostra mojego Ørjana jest fotografem i to ona doradzila mu ten zakup :P wiec powinnam dac z nim rade :P haha, co do warsztatow to doskonale wiem, what you mean :P

      Usuń

Cześć ! Dziękuję za komentarz i zapraszam do dyskusji. Pamiętaj, że komentarze złośliwe lub wulgarne będą usuwane. Mój blog nie jest też słupem ogłoszeniowym, będę wdzięczna jeśli to uszanujesz. Pozdrawiam, Pati :)