środa, 15 października 2014

129. Ja - DZIEŃ 3

Na półmetku wyzwania z www.senmai.pl temat dosyć szeroki, zawierający się w 2 literach, jednym słowie, czyli "JA".
Podejdę do tego nieszablonowo. Zacznijmy od tego, że JA to po norwesku JEG. Głęboko w środku jestem taka jak wszyscy i wyglądam tak:
et skjelett

Również moja czaszka nie wyróżnia się wśród innych:
et hodeskalle

Głowa się wyróżnia, ale to tylko wygląd zewnętrzny ! Taka tam głowa, a w niej chaos wszechświata:
 et hode

Części ciała w nynorsk:
źródło obrazka


Zastanawialiście się kiedyś, gdzie mężczyzna ma mózg? ;)W odniesieniu do tej mózgowej refleksji, norweskie wyjaśnienie:
"Nie dałem Ci takiej samej inteligencji jak kobiecie.. więc tu masz coś czym możesz myśleć.."
a w odpowiedzi "Łaaaał, ale super!"

Pozdrawiam, Pati 

PS. Nie bierzcie ostatnich żartów na serio - po prostu więcej można zapamiętać myśląc nieszablonowo. I wcale nie uważam, że mężczyźni są mniej inteligentni od kobiet :)

22 komentarze:

  1. Ha ha bardzo mi się spodobało twoje przedstawienie siebie :) miło cię poznać

    OdpowiedzUsuń
  2. miło Cię poznać :) fajna fryzurka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł miałaś świetny :D uśmiałam się!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, miło Cię widzieć. I te piękne duże oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha, rozwaliłaś mnie tym czysto biologicznym podejściem :D i szkieletorami oczywiście też!

    OdpowiedzUsuń
  6. Patrycjo, Ty masz nieszablonowy mózg po prostu! Fantastyczny wpis :) będę do Ciebie zaglądać i uczyć się słówek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł na przedstawienie siebie! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha, świetnie podeszłaś do tematu :) A na poważnie, bardzo dużo pozytywnych emocji od Ciebie bije :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aaahaha przerwało mi mamo połączenie jak chciałam opublikować !
    Zaje*ście wyglądasz na tym zdjęciu :x

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczny wpis, ubawiłam się przednio :)) Witam się i ja.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcie :) Bardzo ładne! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mega! uwielbiam Ciebie i Twojego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej, nie mogę wyświetlić przedostatniej grafiki z ciałem kobiety i mężczyzny. Możesz jakoś temu zaradzić ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, dzięki za wskazówkę :) postaram się usiąść do komputera jutro lub w niedziele i to naprawić :)

      Usuń
    2. Hej, dzięki za wskazówkę :) postaram się usiąść do komputera jutro lub w niedziele i to naprawić :)

      Usuń
    3. Nadal nie działa

      Usuń

Cześć ! Dziękuję za komentarz i zapraszam do dyskusji. Pamiętaj, że komentarze złośliwe lub wulgarne będą usuwane. Mój blog nie jest też słupem ogłoszeniowym, będę wdzięczna jeśli to uszanujesz. Pozdrawiam, Pati :)