czwartek, 16 października 2014

130. Gdzie można mnie znaleźć - DZIEŃ 4

Przedostatni dzień wyzwania u Uli (www.senmai.pl). Dziś temat to "Gdzie można mnie znaleźć".

Pytając ogólnie, jeśli mnie szukacie - znajdziecie mnie w moim hula hoop.

A teraz bardziej poważnie. Najpierw powiem, gdzie mnie nie ma. Nie jestem bardzo za nowinkami technicznymi. Nie mam niestety Snapchata (Windows 8 go nie obsługuje), nie wiem co to Ask, na Instagram też nie mam co liczyć, bo i tak codziennie bym wrzucała zdjęcia owoców, książek do norweskiego i moich hula hoopów. Toteż nadal zdjęcia gruszek i pomarańczy będę wysyłała mojemu chłopakowi a nie na Instagram. Szczerze, to nie mam pojęcia jak to wszystko działa i póki co mam tyle innych spraw, że jeden dodatkowy program który musiałabym ogarnąć bardzo by nadwyrężył mój plan dnia. 

Mnie, jako Pat i Norway znajdziecie na facebooku, tu:

Mnie, jako osobę możecie śledzić na Pintereście. (chociaż nie wiem, czy przypinam tam na tyle ciekawe rzeczy, żeby można mnie było śledzić) Ale gdyby ktoś potrzebował:

Jestem też na Couchsurfingu, ale obecnie nie mogę nikogo gościć w moim domu. Chętnie natomiast spędzę czas i pokażę Bergen - wystarczy napisać do mnie e-mail lub komentarz. Podobno mam też konto na Google+, ostatnio nawet dodałam tam kilka bajerów jak zdjęcie w tle itp. ale niestety nie mam pojęcia jak to zrobiłam i jak z Google+ korzystać. Wrócę, jak się trochę więcej wyedukuję :)

Med vennlig hilsen,
Pati! :)

5 komentarzy:

  1. Dlaczego jeszcze nie kliknęłam "Lubię to" na FB! Lecę to nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię Twoje poczucie humoru. Trzeba by stworzyć serwis internetowy o nazwie hula hoop. ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślałam, że napiszesz, gdzie można Cię znaleźć tak bardziej fizyczynie, a nie wirtualnie ;) Ciekawa jestem, gdzie w Bergen najczęściej ćwiczysz ze swoim hula hopp :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć ! Dziękuję za komentarz i zapraszam do dyskusji. Pamiętaj, że komentarze złośliwe lub wulgarne będą usuwane. Mój blog nie jest też słupem ogłoszeniowym, będę wdzięczna jeśli to uszanujesz. Pozdrawiam, Pati :)