czwartek, 25 sierpnia 2016

239. Norweska sztuka uliczna cz.2

Jeśli pierwsza część serii tylko wzbudziła Twój apetyt, to dziś zapraszam na kontynuację. Zeszły tydzień obfitował w piękną pogodę, dlatego jednego popołudnia wybraliśmy się z Ørjanem na małe polowanie na street art. Tym razem wybraliśmy inną część miasta i tym sposobem znaleźliśmy nowe perełki. Niektóre z murali mogłeś/aś już widzieć we wpisie Ani, który polecałam w pierwszej części serii. Reszta to nowości znalezione w bergeńskich zaułkach. Zapraszam!














La Staa jest zdecydowanie moim ulubieńcem!















Troll w norweskim swetrze sprzedający noże do sera

Szablon La Staa przedstawiający jedną z najbardziej znanych norweskich figur na tle Bryggen.



Kolejny szablon "La Staa" - wspomniałam, że jego plakaty to koszt rzędu 12-14 TYSIĘCY koron?

Pozdrawiam, 
Pati :)

12 komentarzy:

  1. Niesamowite! Najbardziej podoba mi się paw i pierwszy kotek.
    P.S. Biedny Pikachu:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, paw też jest moim ulubieńcem :)

      Usuń
  2. Hej, Hmmm gdzieś Ty poznajdowała je wszystkie :) ostatnio też fotografowałam uliczny street art ale tych kobiet w okularach nie znalazłam:( a fajne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kobiety w okularach znalazłam w okolicy Sandviken, ale jakbym miała tam teraz trafić to chyba bym nie trafiła :D

      Usuń
  3. Woow, jestem fanką trolla! :D przepiękne malunki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mu się nigdy bliżej nie przyglądałam i dopiero jak robiłam zdjęcie to obejrzałam go dokładnie :)

      Usuń
  4. Znowu znalazłaś murale których jeszcze nigdy nie widziałam :D chyba czeka mnie nowy spacer po Bergen żeby je zobaczyć na żywo :) Troll sprzedający noże do sera jest obłędny, pamiętasz może gdzie on jest dokładnie? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm, jakby Ci to.. Jeśli stoisz przed Bryggen to po prawej stronie na rogu masz Julehuset, i ta uliczka musisz pójść w gore. I troll będzie na małym szarym budyneczku po lewej na tej górce :)

      Usuń
  5. Mnie podobają się dwa, ten z tą dziewczyną siedzącą na skrzynce gazowej/elektrycznej i najbardziej ten poniżej z tą pękającą gumą balonową przypominającą Ziemię.Zgaduję że autor jest fanem Przepowiedni i Teorii Spiskowych. Miał on na myśli wzrost potęgi gospodarczej i militarnej Chin czyli Iluminati czy jak kto woli NWO którzy przenieśli kapitał do nich by Chiny rosły w siłę jak gospodarka Niemiec przed II Wojną Światową po to tylko żeby wykorzystać ich do Depopulacji Ludzkości w odpowiednim dla iluminati momencie. Czyli Chińka dostała gumę od Iluminati (Zachodni Bankierzy,miliarderzy) a następnie ją przebili aby ją rozzłościć.W konsekwencji Chiny zaczną Wojnę Atomową niszcząc wszystkich po za USA,Australią i Polską (tarcza rakietowa) gdzie iluminatii się ukrywają. Więc jest to zgodne z przepowiedniami:
    -Fatimskimi siostry Łucji o Trzeciej Tajemnicy Fatimskiej-Chiny Zaatakują Rosję bronią nuklearną.
    -Nostradamus ,,żółta rasa zaleje świat"
    -Przepowiednie pani z Valdres w Norwegii w 1968 r które spisał Emanuel Minos.
    -Alois Irlmaier
    -Proroctwo Władysława Biernackiego w którym to Polacy będą walczyć z Chińczykami i Chiński Przywódca ukłoni się przed Polskim Królem-moja najulubieńsza he he ;D
    Patrycjo dobre zdjęcia robisz gdyż rozbudzają wyobraźnię :) oby tak dalej. Zdrówka życzę na te spacery z aparatem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim ulubionym jest zdecydowanie paw. Cudeńko! *o* To bee or not to bee także mnie rozśmieszyło :3 I pingwin, aczkolwiek to chyba ze względu na moje uwielbienie tych zwierzątek.
    A w Polsce na murach tylko niecenzurowane słowa :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pingwin byl w okolicach bergenskiego akwarium, słyszałam że w okolicy jest więcej ale znalazłam póki co tylko tego jednego pingwina autostopowicza! :)Co do Polski, to bardzo mile nas zaskoczył Wrocław i piękne murale na Wyspie Słodowej :) wiem też, że Kraków ma przepiękne, bo śledzę na bieżąco blog Szafa Sztywniary a jego autorka ma oko do takich perełek :) na pewno wybiorę się do Krakowa na "polowanie" :)

      Usuń
  7. Te kocie murale zdecydowanie przypadły mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń

Cześć ! Dziękuję za komentarz i zapraszam do dyskusji. Pamiętaj, że komentarze złośliwe lub wulgarne będą usuwane. Mój blog nie jest też słupem ogłoszeniowym, będę wdzięczna jeśli to uszanujesz. Pozdrawiam, Pati :)