poniedziałek, 26 września 2016

245. Norweska sztuka uliczna cz.3

Trzecia dawka zdjęć z trzeciego już polowania na bergeńskie malunki. Każdy słoneczny dzień staram się wykorzystywać własnie na spacer po mieście z aparatem. Na pewno na tej części moja seria się nie zakończy. Zdjęcia były robione chwilę przed zachodem słońca, dlatego mogą wydawać się trochę ciemne. Mimo wszystko, zapraszam do obejrzenia galerii. Daj znać w komentarzu, które graffiti przypadło Tobie do gustu. Jeśli przegapiłeś/aś poprzednie części, zapraszam TUTAJ.



















Pozdrawiam,
Pati

9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Wiem, niedźwiedź odebrał mi mowę :) a wieloryba widziałam z daleka i pomyślałam "nic specjalnego, Wielka niebieska plama", ale mimo to postanowiłam podejść bliżej. I on okazał się być taki piękny :)

      Usuń
  2. Niedźwiedź wygrywa *.* jest przepiękny

    OdpowiedzUsuń
  3. Niedźwiedź jest super, chociaż wieloryb tez jest fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba mój komentarz się nie dodał:( a chciałam zobaczyć czy odpisalas gdzie można znaleźć dokladnie tego niedźwiedzia - proszę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba mój komentarz się nie dodał:( a chciałam zobaczyć czy odpisalas gdzie można znaleźć dokladnie tego niedźwiedzia - proszę! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę dopytać Ørjana bo tak chodziliśmy, że mój zmysł orientacji zupełnie się wyczerpał :) wiem na pewno, że na Sandviken ale nie potrafię wytłumaczyć gdzie dokładnie :)

      Usuń
    2. Muszę dopytać Ørjana bo tak chodziliśmy, że mój zmysł orientacji zupełnie się wyczerpał :) wiem na pewno, że na Sandviken ale nie potrafię wytłumaczyć gdzie dokładnie :)

      Usuń

Cześć ! Dziękuję za komentarz i zapraszam do dyskusji. Pamiętaj, że komentarze złośliwe lub wulgarne będą usuwane. Mój blog nie jest też słupem ogłoszeniowym, będę wdzięczna jeśli to uszanujesz. Pozdrawiam, Pati :)