poniedziałek, 1 maja 2017

270. Dlaczego warto się zgubić w Bergen?

Przedwczoraj nieśmiało zawitała w Bergen wiosna. Piękne słońce, temperatura ponad 10 stopni (dla większości Norwegów oznacza to - grill i letnie ubrania) i eksplozja liści i kwiatów. Zabraliśmy mamę Ørjana do miasta, na polowanie na street art (rezultaty w następnym poście na blogu). Przeszliśmy 12 km uliczkami miasta a im dalej spacerowaliśmy tym bardziej w mojej głowie kiełkował pomysł na ten wpis. Bergen nie jest dużym miastem, wielu narzeka też, że jest dosyć nudnym miejscem gdzie nic się nie dzieje. Jednak w takie słoneczne dni polecam "zgubić się" w jego uliczkach. Na pewno się nie rozczarujesz! Zapraszam do obejrzenia zdjęć.

PS. Od kilku lat fascynują mnie drzwi i mam na dysku dosyć pokaźną kolekcję z różnych krajów. I nie wiem co z tym fantem zrobić! Poniżej: 3 z bergeńskich drzwi














































































































 

Jak myślisz, warto się zgubić ?
Ha en fin dag! 

Pati

4 komentarze:

  1. Warto, warto! Bergen jest cudowne, fajnie zwiedzać je błądząc po mniej znanych uliczkach - i mniej zatłoczonych:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bergen jest niesamowicie urocze! ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, warto, warto:). Właśnie te uliczki urzekły mnie najbardziej. Choć byłam w Bergen krótko. Te przeróżne pojemniki, donice, skrzynki, garnki, kociołki, w których niebawem zakwitną kwiaty. no, i oczywiście przepiękne widoki z różnych poziomów. Też podobało mi się spacerowanie i zaglądanie między domki, bo można było wypatrzeć coś ciekawego, oryginalnego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kilka uliczek poznaję z naszego błądzenia po Bergen, bo prawie nie zwiedzaliśmy typowych atrakcji (w pół dnia, a tyle mieliśmy, i tak byśmy nie zdążyli), tylko poszliśmy na żywioł tuptania w dowolnym kierunku. I chyba dlatego nie uważam Bergen za nudne miasto. Spotkaliśmy wiele sympatycznych kotów. :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć ! Dziękuję za komentarz i zapraszam do dyskusji. Pamiętaj, że komentarze złośliwe lub wulgarne będą usuwane. Mój blog nie jest też słupem ogłoszeniowym, będę wdzięczna jeśli to uszanujesz. Pozdrawiam, Pati :)